recull de fotografies de la meva ciutat, potser una mica menys tipiques, de llocs i detalls que observo tot pasejant

recull de postals que es podien haber escrit des de Barcelona

postal # 22

postal # 22
avui he sortit aviat de casa, tenia que anar al forn a buscar el pa per fer els entrepans pels nens,... suposo que t'enrecordes que avui han començat l'escola,.... tornar a anar de bòlit als matins!,.... per sort ja et falta poc,.... cada any que passa em costa més aquesta separació, la verema cada cop s'em fa més llarga,....
m'agradat trobar els carrers tan tranquils, de bon gust hagués estat una bona estona passejant, ...t'he anyorat, ... fins i tot m'ha semblat sentir el teu braç agafant-me la cintura com sempre fas quan passejem.....
t'estimo,....

Maria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada