recull de fotografies de la meva ciutat, potser una mica menys tipiques, de llocs i detalls que observo tot pasejant

recull de postals que es podien haber escrit des de Barcelona

postal # 15

BCN: postal num. 15

hola pares....
com esteu?, jo estic bé, contant els dies que falten per veurens,.....
només dir-vos que vaig estar parlant amb la noia que comparteixo el pis i justament ella no hi serà els dies que estigueu per aqui, així que no us heu de preocupar per l'allotjament!
i no us preocupeu més pel tema dels diners, .... com moltes altres coses, el diseny de moda ara no està massa bé,.... però amb el que em donen aquí i el que em trec al bar els vespres vaig bé.
ja veureu com no em falta de rès!!!
un petó ben fort i fins ben, ben aviat!

Patty

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada